تعمیرات تخصصی تلویزیون (www.pejvakelectronic.ir)

اولین وتنها مرکز فوق تخصصی مجاز در زمینه تعمیرات و خدمات تلویزیون در ایران (www.pejvakelectronic.ir)

تعمیرات تخصصی تلویزیون (www.pejvakelectronic.ir)

اولین وتنها مرکز فوق تخصصی مجاز در زمینه تعمیرات و خدمات تلویزیون در ایران (www.pejvakelectronic.ir)

10 تا از تلویزیون های برتر دنیا

با وجود تلویزیون‌های بزرگ، باید گفت که تلویزیون‌های این اندازه‌ای شاید دیگر جایگاه گذشته‌اشان را ندارند، اما در کشورمان و بین خریدهای اینچنینی باید گفت که سری 40 تا 46 اینچی بیشترین فروش را دارد. این بیشترین فروش در واقع مدیون قیمت مناسب تر این تلویزیون‌ها و البته کمتر شدن فضای زندگی است.  در مقاله زیر تصمیم گرفتیم که 10 تا از بهترین تلویزیون‌های 40 و 42 اینچی دنیا را برایتان معرفی کنیم تا شاید در انتخاب بعدیتان موفق‌تر عمل کنید. قیمتها حدودی هستند.

فینلوکس 40F8030-T

چرا زمانی که می‌توانید با کمتر از 1600000 تومان تلویزیونی داشته باشید که تقریبا نیازهای اولیه‌تان را برآورده می‌کند پول بیشتری بدهید؟ شاید قیمتش کمتر از دیگر برندهای مشهور بازار باشد، اما این تلویزیون 40 اینچی از برند فینلوکس با ویژگی‌های Freeview HD و برنامه‌هایی برای BBC iPlayer  و YouTube یک تلویزیون خوش قیمت است و چیز زیادی کم ندارد.

تعدا د پورت‌های HDMIاش مثل دیگر تلویزیون‌ها 4 عدد بوده و دارای قابلیت USB recording نیز است. اگرچه نشانه‌هایی در این ست وجود دارد که دلالت بر قدیمی بودنش دارند. مثلا خبری از پردازش 2 هسته‌ای نیست و همین امر باعث می‌شود رابط کاربری روانی لازم را نداشته باشد و اجرای فایل‌های دیجیتال کمی نا امیدکننده باشد و تاری در صفحه به وجود بی‌آید.

 

پاناسونیک TX-L42E6B

بهترین خریدی که می‌توانید داشته باشید و دارنده عنوان بهترین نو آوری در زمینه اسمارت تی وی در سال 2013.

این تلویزیون واقعا جذاب و خوش قیافه است. با قاب سوپر باریک و رنگ نقره‌ایش دل از هر خریداری می‌برد. کار با این تلویزیون آسانترین نوع ممکن است. تصویر از پویایی کم نظیری برخوردارند و با ظاهری کاملا طبیعی در جایگاهی خیلی بالاتر از تصاویر تولید شده توسط  فینلوکس قرار می‌گیرند. این تلویزیون یک مانیتور عالی برای بازی‌ها است و با کمترین توقف در اجرا و روانی کار به کارش می‌پردازد.

 

سامسونگ UE40F6400

شاید به پای TX-L$2E6B پاناسونیک نرسد، اما چیزهای زیادی درباره این محصول سامسونگی وجود دارد که دوست داشتنی هستند.این تلویزیون به غیر از داشتن ویژگی Freeview HD، دارای ویژگی هایی چون کنترل از طریق صدا، مودهای اکتیو شاتر 3D، کنترل تاچ پد و همبستگی بینظیر با گلکسی‌ها است. برای یک تلویزیون میان رده داشتن این ویژگی‌ها بد نیست. اگرچه کنترل صدایی S Recommendation آن در بخش جستجوی برنامه‌های دلخواه زیاد درست عمل نمی‌کند، اما به طور کل ویژگی جستجویی آن عالی است.

کنتراست معقولانه، جزییات اچ دی مناسب به همراه پنل 200Hz ال سی دی، به شما این اطمینان را می‌دهد که تصاویرتان از هر گونه تاری بدورند. تمام این ویژگی‌ها یک طرف و ویژگی اسمارت هاب سامسونگ نیز یک طرف.

کار با نسخه جدید این ویژگی  راحت‌تر از گذشته شده و کاربران از داشتن آن لذت بیشتری خواهند برد.

 

فیلیپس 42PFL6008

تلویزیون‌های فیلیپس همیشه در سه مورد خلاصه می‌شوند: تصاویر بی همتا، صدای شگفت آور و نور محیطی فوق العاده.

این تلویزیون بدون قاب با نور پسزمینه LED از یک لایه شیشه در کل قسمت جلویی دستگاه استفاده می‌کند. آنهایی که با نور محیطی ویژه فیلیپس آشنایی ندارند بگویم که در واقع یک نور استریو است که با استفاده از نوارهای LED نورهای رنگی را از کناره‌های تلویزیون حذف  و با تطابق پویای رنگها در روی صفحه، ایجاد رنگ‌هایی آرامشبخش و دایما متغیر بر روی دیوار پشتی تلویزیون می‌کند.

پالت رنگی صحیح، دقت اچ دی متحیر کننده، صدای باکیفیت و قدرتمند همه و همه در یک جا دراین تلویزیون هوشمند جمع شده‌اند. تنها ایراد کوچک این تلویزیون رابط کاربری آن است.البته این رابط کاربری شامل BBC iPlayer  و یوتیوب و یک صفحه دوم برای برنامه‌های اسمارت فون است.

 

سامسونگ UE40F7000

شاید این تلویزیون پرچمدار تلویزیون‌های سامسونگ در سال جاری نباشد، اما هر چه که باشد از مدل UE40F8000 بهتر است. نه فقط به خاطر قیمت پایینترش، بلکه به این دلیل که این مدل هم در نقش یک تلویزیون و هم در نقش یه دسکتاپ با تمامی ویژگی‌های کیفیتی مدل UE40F8000 است.

مثلا ریموت تاچ پد، پردازشگر چهار هسته‌ای‌اش، اسمارت هاب جدید، آیکون‌ها و تامب نیلهای زنده‌اش همگی به همراه تصاویر روشن و دقیق و سطح سیاهی معقول و اکتیو شاتر سه بعدی از آن یک موجود فوق هوشمند می‌سازد. از نظر کار با گلکسی‌ها و تبلتها هم که چیزی کم ندارد.از نظر پنل نسبت به برادر گرانترش کمی ضعیفتر عمل کرده است، اما در دیگر موارد تقریبا شبیه هستند.

 

ال‌جی 42LA860W

رابط کاربری تلویزیون‌های ال جی خوب و مناسب است.این برند کره‌ای تلویزیون که جز خانواده سینما سه بعدی پسیو بوده، یکی از زیباترین تلویزیون‌های موجود در بازار است.

کاستی‌اش در ارایه کنتراست  مناسب را با ارایه جزییات دقیق اچ دی، مود عالی ISF و پخش با کیفیت DVD  جبران کرده  است.علاقه مندان به دانلود و آنهایی که می‌خواهند دستگاه‌های خود را با تلویزیون شبکه کنند از داشتن ویژگی SmartShare لذت خواهند برد. این ویژگی تجربه‌ای بی نظیر از شبکه کردن و حتی اتصال یک دستگاه اندرویدی مجهز به NFC آنهم تنها با لمس تلویزیون ارایه می‌دهد.

بعلاوه مجیک ریموت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون حرکت در میان منوها و کار با تلویزیون را لذت بخش می‌کند و تجربه‌ای شبیه به نینتندو وی به کاربر می‌دهد.

 

پاناسونیک TX-L42DT65

مجهز به دو تیونر Freeview HD و  دو تیونر Freesat Hd بوده و این تلویزیون از سریDT65  به خوبی تون شده است و اینها بدان معناست که می‌توانید به راحتی از آنچه در کانالی دیگر می‌گذرد مطلع شوید. با کمک یک برنامه خیلی خوب هم می‌توانید یک صفحه دیگر را درون آیپد یا دستگاه اندرویدی خود ببینید. ویژگی Swipe & Share را نیز فراموش نکنید. از طریق این ویژگی قادرید از دو طریق فایلهای خود را بین تلویزیون و اسمارتفون یا تبلتتان یا تلویزیون دیگر پاناسونیک به نام TX-L42DT65B انتقال دهید. فیلتر پلاریزه شده 3D که در این تلویزیون تعبیه شده به شما امکان می‌دهد با عینکها بی کیفیت هم به تماشای تصاویر بنشینید. البته 4 جفت عینک خوب همراه با این تلویزیون ارایه می‌شود.

 

سونی KDL-40W905A

این تلویزیون سونی که پیرو طراحی همین برند ژاپنی تولید شده است، محتوای ویژه خود دارد. Video Ultimated، Music Ultimated و Play Mewmories که خود کمپانی از آنها با نام ،SEN شبکه سرگرمی سونی یاد می‌کند، برای رقابت با BBC iPlayer  و یوتیوب تعبیه شده‌اند. این مدل تمرکز ویژه‌ای روی کیفیت تصاویر دارد و این مورد را مهمتر از چیزهای دیگر می‌داند. تمایز رنگی بی نظیر، ارایه جزییات زیاد و تکنولوژی تاریک کردن موضعی که منجر به تولید رنگ سیاه عمیق و غلیظ می‌شود، تصاویر دو بعدی و سه بعدی کم نظیری تولید می‌کند.

با تماس اسمارتفون مجهز به NFC  به ریموت NFC دار این تلویزیون ارتباط از نوع NFC برقرار می‌شود. برنامه SideView سونی به پای برنامه صفحه دوم TX-L42DT65B پاناسونیک نمی رسد، اما در واقع کاربرد راحت‌تر رابط کاربری و تصاویر بهتر در این تلویزیون از آن یک انتخاب خوب می‌سازد.

 

 

سامسونگ UE40F8000

این پرچمدار ویژه سامسونگ با قوس عجیب غریبش و تکنولوژی پیشرفته‌تر تاریک سازی LED میکرو، در واقع یک انتخاب منحصر به فرد خواهد بود. بعلاوه این تلویزیون با ارایه ویژگی Cinema Black که کارش تاریک سازی نورهای کناری LED است، به فرایند تاریک سازی کمک بیشتری می‌کند. این تلویزیون فوق باریک در سه جنبه طراحی، کارایی و ارایه ویژگی‌ها با قدرت تمام عمل کرده است.

این تلویزیون در مورد 3D بهتر عمل کرده و در مدیریت تصاویر متحرک بهتر از همیشه ظاهر شده است.

 

بنگ اند آلوفسن BeoVision 7-40

این اولین بار است که این کمپانی، تلویزیونی به این کیفیت ارایه می‌دهد که بتواند جایگاهی در پذیرایی خانه شما داشته باشد. اولین تلویزیون Edge LED-backlit با ویژگی Freeview HD و 3D-ready و سه حالت قرار گیری روی میز، روی دیوار با قابلیت چرخیدن و موتوریزه روی زمین بعلاوه بلندگوهای 1080000 تومانی BeoLab، بهشت سینمایی در خانه شما ارمغان خواهد آورد. این تلویزیون دارای ویژگی digital Curtains نیز است.

تصاویر با دقت، تمیز و متنوع  و رنگ مشکی عمیق کارایی تصویری را به اوج خود می‌رساند. این تلویزیون مجهز به پلیر سه بعدی بلو ری نیز است که برای آنهایی که جیب‌هایشان پر از پول بوده که جیب خالی کن حرفه‌ای است. مسلما قیمت بیش از حد بالای این تلویزیون بزرگترین ایرادش به حساب می‌آید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.